על מנת להפוך את מקום העבודה של העובדים שלנו לחוויה בלתי נשכחת עלינו להשקיע בחוויות פנימיות שיגרמו להם להעלות חיוך על הפנים ולרצות להגיע כל בוקר מחדש לעבודה במוטיבציה ובאהבה. הדרך הטובה ביותר לייצר הזדהות של העובדים עם מקום העבודה היא באמצעות הפקות אירועים לעובדים אשר מותאמים לצרכים הייחודיים שלהם והופכים אותם לחלק בלתי נפרד ממקום העבודה.

כולנו רוצים לחוש שייכים

בשורה התחתונה, כולנו רוצים להרגיש שייכות. השייכות היא זו המאפשרת לנו להרגיש בנוח במקום שלנו, השייכות היא זו המקנה לנו ערכים לפעול על פיהם, השייכות היא זו המעצבת את המטרות שלנו, את העקרונות שאנחנו מאמינים בהם וכן את השאיפות שלנו לעתיד. לעתים רבות, השייכות אינה מהווה בחירה אבל בכל הנגוע למקום עבודה – לאדם יש את היכולת לבחור את המקום בו הוא רוצה להיות ולגדול.

אם בעבר השבט היה השייכות העיקרית של האדם, הרי שבתרבות הפוסט מודרנית והקפיטליסית מקום העבודה הוא חלק מההזדהות של האדם עם השייכות שלו התעסוקתית והעיקרית. במקום העבודה אנשים נמצאים במשך רוב שעות היום – זהו המקום בו הם מפתחים שיחות מסדרון, מתרשמים מההצלחות ומהחיים של אחרים ובאופן כללי – לוקחים חלק פעיל בחברה.

העבודה אף מגדירה לא אחת את הערך העצמי של האדם. בזכות בחירות נכונות במקום העבודה העובדים יכולים להגיע למקום העבודה מרוצים מדי יום ביומו. איך עושים זאת? הפקות אירועים לעובדים הם הדרך הטובה ביותר ליצור עבור העובדים שלנו חוויה בלתי נשכחת ואפשרות ליהנות מהנעשה ביום יום בעבודה. 

הצבת מטרות היא הדרך הטובה ביותר להקנות לעובדים שלנו את החוויות הבלתי נשכחות וזמן איכות שאינו קשור לעבודה הוא הדרך של העובדים שלנו ליצור קשר אלו עם אלו, ליצור חברויות שהן מעבר למקום העבודה ואת היכולת להוות אחד עבור השני אוזן קשבת, חברותא לשיתוף בחוויות אישיות, בחינת ההצלחות האישיות שלנו ועוד.  

כל אלו הופכים את החוויות העיקריות שלנו לבלתי נשכחות גם במקום העבודה ולשם כך עלינו לחשוב היטב על אופיין של הפקות אירועים לעובדים.