המטרה הראשונית של תערוכה היא להציג רעיון, אפשרויות, או מוצרים גמורים. תערוכה טובה מצליחה להעביר את המידע באמצעות תמונות ודוגמאות שהן ממצות ונעימות למראה. לכן ביתנים לתערוכה הם פתרון טוב, כיוון שהם מגישים את התערוכה בצורה בהירה ונעימה לעין.

הביתן משרת אותך

יש תערוכות באולמות גדולים בהם תמונות רבות על קירות שלא נגמרים. לעומתן, ביתנים לתערוכה, מאפשרים התמקדות בנושא מסוים והנגשה שלו באופן כמעט אישי לכל לקוח. ביתנים בתוך תערוכה מאפשרים ללקוח להתבונן ולקלוט מידע בלי עזרה של דיילים. הלקוח נכנס לביתן, הביתן מורכב רק משלושה קירות אבל הוא מספיק מתוחם כדי שהלקוח יוכל להתמקד במוצגים שבו.

לקוח עצמאי מרגיש בשליטה

תחושת שליטה אצל לקוח מעלה את הסקרנות שלו, את הפתיחות שלו לקלוט רעיון חדש וכך עולים הסיכויים לשכנע אותו להאמין במוצר או באפשרויות שבעלי התערוכה מבקשים להציג בפניו. השהות שלו בתוך ביתנים לתערוכה ממלאה בדיוק את הצורך הזה בשליטה, על כל היתרונות שלו. אל הביתן בתערוכה נכנסים אנשים בודדים וכל אחד מהם מרגיש שהתצוגה נערכה במיוחד בשבילו. התיחום הזה מאפשר גם ריכוז גבוה שלו וגם דיונים קטנים שיכולים להתפתח בין הצופים, שהם כאמור, מועטים במספר.

איך בונים ביתנים לתערוכה?

בעידן של עשה זאת בעצמך, שלם וקח, מעט הוא הרבה וכו', התאמנו את ביתני התערוכה אל היכולת של בעלי התצוגה. לכן, קירות התצוגה שלנו ניתנים להרכבה על ידי הלקוח. בנוסף, הוא גם יכול לקחת את הקיטים בעצמו מן החברה. המוצרים נחלקו לחמישה קרטונים וכל אחד מהם שוקל כעשרה קילו בסך הכל, משהו שכל אחד יכול לשאת ברכב פרטי רגיל. ההרכבה עצמה פשוטה וברורה, החלקים קלים לנשיאה וכל צוות עובדים של חברה יכול להרכיב ביתן או קיר תצוגה.

לא הכל במסגרת

ישנם ביתנים לתערוכה שהם מורכבים משלושה קירות אבל יש והקירות עומדים אחד לפני השני במרחקים מסויימים, המאפשרים לצופה להתהלך ביניהם, תוך שהוא מרגיש עצמאי בשטח, כמו שהוזכר למעלה. הצפייה במוצגים כשהם ממויינים ומתוחמים חשובה לקידום המכירה והמיתוג שלהם.