במסגרת ההכנות לחתונה אחד הספקים החשובים ביותר הוא די ג'יי לחתונה. זוגות הנמצאים בשלב ההכנות לחתונתם נחשפים לתקליטנים רבים כשהם מגיעים לחתונות של קרובי משפחה או חברים ובמקרים רבים הניסיון המוצלח מוביל לחתימת חוזה עם תקליטן שהיה מוצלח מאד בחתונה אחרת.

בחירת די ג'יי לחתונה

הזוגות הצעירים מחפשים באינטרנט כדי לקרוא חוות דעת על די ג'יי לחתונה זה או אחר, איך הייתה ההתנהלות עמו, אם הצליח ליצור מסיבה שמחה במיוחד שסחפה את מרבית האורחים לרחבת הריקודים או לא. מכינים רשימה מצומצמת של תקליטנים, מגיעים בני הזוג לאירועים שבהם מופיע די ג'יי לחתונה כדי להתרשם מהמקצועיות שלו.

לאחר בחינת כל המועמדים, מתקבלת החלטה על הדיג'יי לחתונה המוצלח ביותר ואתו עם חותמים על חוזה שירות למועד החתונה.

הכנות לקראת החתונה

בסמוך לחתונה מתקיימת פגישה באולפן ההקלטות כדי להתכונן לערב הכול כל חשוב. יחד מתקבלות החלטות על השיר או השירים שיובילו את החתן ואת הכלה לחתונה. די ג'יי לחתונה מציע להם כמה אפשרויות של שירים אותנטיים ואהובים במיוחד בכמה סגנונות מוסיקליים לבחירתם וגם שיר מלהיב במיוחד שיושמע לאחר שבירת הכוס בחופה.

הזוג הצעיר יספר לדי ג'יי לחתונה על הרכב המוזמנים, כמה מבוגרים, כמה צעירים, אורחים מחו"ל, הקו המוסיקלי שלדעתם יאהב הקהל, אילו שילובים מומלצים כמו לדוגמה מוסיקה מזרחית המשולבת עם להיטים בשפות שונות, שישמחו מאד רבדים שונים של הקהל.

ההחלטה האחרונה בשלב זה היא בחירת השיר שילווה את ריקוד הסלואו הראשון שאותו ירקוד הזוג הנשוי לצלילי שיר שאהוב עליהם במיוחד.

הבחירה המוצלחת של די ג'יי

תקליטן מוצלח משמיע בתחילת הערב את השירים שילוו את החתן והכלה בטקס המרגש, בתום החופה ובריקוד הסלואו הראשון. מיד לאחר מכן הוא יעשה כל שניתן כדי להקפיץ את הקהל ולגרום לו להישאר ברחבת הריקודים לאורך כל האירוע כדי לשמח את החתן והכלה.

התאמה מושלמת של השירים אכן תגרום לכך. תקליטן מנוסה מבין מיד מיהו הקהל שהגיע, אילו שירים לא מתאימים לסוג זה של קהל ומבצע החלפות מידיות כדי לגרום לכך שכל המוזמנים ייהנו מערב שכולו מוסיקה איכותית ואהובה.